my lovely songs....


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Saturday, May 15, 2010

KENANGAN MANIS AWAK DAN SAYA..



Diam xdiam... lagi 29 hari je lagi aku nk kawin..... bersediakah saya?
preparation belum settle lagi ni..... Kek untuk hantaran belum tempah lagi.. (T-T)... before ni busy nak siapkan tesis... sekarang busy ngn preparation weeding....... sekali seumur hidup, tapi buat berpada-pada je lah ye.. ikut kemampuan diri... dah la xkeje lagi.. (T-T).... Dalam kesibukan menyiapkan kerja2 kawin ni... ada suka dan ada dukanya.... biarla semuanya tinggal kenangan dalam hidupku..... Pejam celik pejam celik, dah lebih 3 tahun saya mengenali Mohd Hafiz... macam2 ada... ada yang best.. ada yang kureng... xkurang juga merajuknya... kuikui... yang paling xdapat dilupakan..dah 2x dia xingat besday sy... waaa... sedih sungguh... (sampai hati abang T-T)..... abang.... mulai hari ni.. sy akan belajar:-

1) Panggil awak abang (insyaALLAH)
2) Jadi Isteri yang dikasihi sentiasa..(nk masak sedap2 kasi dia gemok hihi)
3) Jadi anak mithali kepada ma n wan n abah
4) Menambahkan ilmu agama...
dan lain-lain.... nanti saya update..

setakat hari ini.. saya berasa sangat bersyukur kehadrat ALLAH... kerana dengan izin-NYA, saya berada di tempat sekarang... I LOVE U SO MUCH>>> non stop...... alhamdulilah.....

Sampai sini saja cerita untuk kali ni.. sehingga ketemu lagii..... Di sini disertakan gambar2 sementara kami bergelar tunang-tunangan...(Thank n love you bucukku)















1 comment: